تعمیرات گوشی سامسونگ S22 PLUS در کرج

تعمیرات گوشی سامسونگ S22 PLUS در کرج

معرفی گوشی سامسونگ گلگسی S22 PLUS

امروز با بررسی دومین نسخه از سه نسخه گوشی های سامسوتگ S22 ، یعنی S22 PLUS  با شما هستیم. گوشی که تا وقتی در کنار S22 قرار نگیر شما تفاوتی بین آن ها احساس نخواهید کرد.

S22 PLUS فقط از نظر ظاهری به S22 معمولی شباهت دارد ، این گوشی همانند نسخه قبلی و S21 معمولی دارای 3 دوربین اصلی می باشد که در یک پنل عمودی در گوشه قاب پشتی قرار گرفته است که در ادامه با فریم پشتی همراه خواهد شد و در بعضی از رنگ های این گوشی ، رنگ قاب پشتی با فریم و پنل دوربین متفاوت است که جذابیت خاض خود را دارد.

در پنل جلویی یک صفحه نمایش تقریبا بدون حاشیه وجود دارد که به شما حس خوب تمام صفحه بودن را منتقل میکند ، دوربین سلفی به صورت نقطه ای در بالای صفحه قرار گرفته است و دیگر شما هیچ گونه مزاحمتی در این صفحه نمایش پیدا نخواهید کرد.

این گوشی متوسط ترین نسخه S22 می باشد که شما میتواتنید در اختیار داشته باشید ، زیرا S22 در 3 نسخه تولید شده است و ممکن است دلیل این کار برای شما سوال باشد.

سامسونگ گوشی های پرچم دار خود را در 3 نسخه یا بیشتر در بازار عرضه میکند تا افرادی بیشتر بتوانند آن ها را خریداری کنند و به همین ترتیب سهم بیشتری از بازار گوشی های پرچم دار بدست می آورد.

S22 PLUS در سال 2022 با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 12 وارد بازار گوشی های هوشمند شد.

در ادامه به نقد و بررسی این گوشی جذاب میپردازیم.

با ما همراه باشید

تعمیرات گوشی سامسونگ S22 PLUS در کرج

تعمیرات سامسونگ گلگسی S22 PLUS

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج (me-samsung.ir) با سال ها سابقه و تجربه در زمینه تعمیرات گوشی های سامسونگ همراه با تیم متخصص و با تجربه که دارای مدارک معتبر می باشند ، در کنار شماست تا پروسه تعمیر S22 PLUS شما با بهترین کیفیت و کم ترین دردسر همراه با گارانتی 12 ماهه انجام شود.

اگر شما گوشی S22 PLUS دارید ، به احتمال زیاد از آن استفاده های بسیار مهمی میکنید و این گوشی برای شما بسیار کار آمد است.

حال اگر برای گوشی S22 PLUS شما مشکلی پیش آید که دیگر قابل استفاده نباشد . یا استفاده از آن موجب آزار و اذیت شما شود ، چه می کینید؟

قطعا به دنبال تعمیر آن هستید. تعمیری که شمارا از شر دیگر مشکلات راحت کند و دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه خود نداشته باشید.

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج اینجاست تا تمام این خدمات را همراه با بهترین قیمت و کیفیت برای شما عزیزان انجام دهد.

تعمیرات گوشی سامسونگ S22 PLUS در کرج

تعمیرات خود را انتخاب کنید

برای گوشی S22 PLUS مشکلاتی پیش آمده اما از دلایل آن بی خبر هستید؟

با جستجو در اینترنت به جواب سوال خود نرسیدید؟

شما میتوانید با مراجعه حضوری به شعبات ما ، توضیح کامل مشکلات گوشی S22 PLUS خود و بررسی کامل و رایگان ، همکارانان ما بهترین روش برای تعمیر گوشی را به شما پیشنهاد می کنند.

هنگامی که شما وارد مجموعه ما می شوید ، خدماتی است که دریافت می کنید:

بررسی و عیب یابی تخصصی به صورت رایگان.

برآورد حدودی هزینه تعمیر و پیشنهاد بهترین راهکار ها.

گارانتی 1 ساله برای تمامی خدمات و قطعات.

تعمیرات تخصصی و فوری ( بیشتر تعمیرات کمتر از 2 ساعت زمان نیاز دارد)

شما میتوانید برآورد رایگان S22 PLUS خود را به همراه گارانتی تعمیرات دریافت کنید و در صورت رضایت از قیمت می توانید در خواست تعمیر داده تا تکنسین های ما به سرعت شروع به تعمیرات کنند.

تعمیرات گوشی سامسونگ S22 PLUS در کرج

مشخصات فنی سامسونگ S22 PLUS

  • صفحه نمایش: 6.60-inch

 

  • پردازنده: Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1

 

  • دوربین سلفی: 10MP

 

  • دوربین اصلی: 50MP + 12MP + 10MP

 

  • رام: 8GB

 

  • حافظه اصلی: 128GB, 256GB

 

  • باتری: 4,500mAh

 

  • سیستم عامل: Android 12

تعمیرات گوشی سامسونگ S22 PLUS در کرج

از جمله خدمات مجموعه ما در کرج :

تعمیر صفحه نمایش

تعمیر باتری

تعمیر آسیب مایعات

تعمیر پورت شارژ

تعمیر دکمه خانه یا  هوم

تعمیر دکمه پاور

تعمیر دکمه ولوم یا صدا

تعمیر دکمه تنظیم صدا

تعمیر دوربین عقب

تعمیر دوربین جلو

تعمیر میکروفون

تعمیر بلندگوی

تعمیر پنل لمسی سامسونگ

تعمیر کاور باتری

تعمیر قاب پشتی

تعمیر شیشه عقب

تعمیر آنتن گلکسی

تعمیر سوکت هدفون

تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی

تعمیر نرم افزار سامسونگ گلکسی

تعمیر لرزش سامسونگ گلکسی

تعمیر وای فای سامسونگ گلکسی

تعمیر گسل ناشناخته

ترمیم بوت

حذف جیمیل

حذف سامسونگ اکانت

تعمیرات گوشی سامسونگ S22 PLUS در کرج

خدمات تعمیرات سامسونگ گلکسی S22 PLUS

نمایندگی رسمی تعمیرات تخصصی سامسونگ در کرج (me-samsung.ir) متخصص در تعمیرات گوشی های سامسونگ در استان البرز .

ما سال هاست با افتخار در کنار شما هستیم ،سال هاست با تیمی از تکنسین های حرفه ای و با تجربه سعی در بررسی و حل مشکلات شما داریم.

برای دریافت اطلاعات کامل تر ، می توانید به صورت حضوری به مرکز ما مراجعه کنید و با توضیح کامل درباره مشکلات S22 PLUS خود بهترین راهکار کار ها برای تعمیر گوشی S22 PLUS خود دریافت کنید و می توانید از خدمات عیب یابی ما به صورت کاملا رایگان بهره مند شوید.

تعمیرات گوشی سامسونگ S22 PLUS در کرج

سامسونگ گلکسی S22 PLUS گوشی جدیدی است که به تازگی عرضه شده است. این گوشی دارای برخی از ویژگی ها و برنامه های کاربردی عالی است، اما مجموعه ای از مشکلات خاص خود را نیز دارد.

اگر مشکلی با دستگاه خود دارید، ممکن است راه حل آسانی وجود داشته باشد تا مطمئن شوید که همه چیز به درستی برای شما کار می کند!

همانطور که می دانید اندروید یک سیستم عامل متن باز است که هر کسی می تواند آن را بر اساس نیاز خود تغییر دهد. سازندگان گوشی های هوشمند از سیستم عامل های سفارشی خود استفاده می کنند. احتمال بروز باگ ها و مشکلات بسیار زیاد است.

گوشی S22 PLUS شما کند کار می کند؟

آیا در حین استفاده از تلفن خود احساس می کنید رابط کاربری کند و کندی دارید؟ اگر بله، پس در اینجا راه حل کامل برای دستگاه شما وجود دارد. لطفاً تمام مراحل را قبل از اعمال آنها بر روی گوشی خود به دقت بخوانید.

چگونه تاخیر در دستگاه اندرویدی سامسونگ گلکسی S22 PLUS را برطرف کنیم؟

اگر از هر برنامه آنتی ویروسی در تلفن خود استفاده می کنید یا از هر برنامه پاکسازی ناخواسته استفاده می کنید، آن را حذف نصب کنید.
مطمئن شوید که حافظه داخلی گوشی شما فضای کافی باقی مانده است. اگر فضای گوشی شما رو به اتمام است، به سادگی مقداری فضا خالی کنید و گوشی Samsung Galaxy S22 Plus شما به حالت عادی باز خواهد گشت.
گوشی خود را به کامپیوتر/لپ تاپ وصل کنید و آن را با کوییک هیل یا هر آنتی ویروس قابل اعتمادی اسکن کنید. با این کار ویروس از گوشی شما پاک می شود.
گاهی اوقات به دلیل کندی اینترنت، ممکن است با تجربه های کند و کندی مواجه شوید.
اگر پس از انجام مراحل بالا مشکل همچنان ادامه داشت، گوشی خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید. به Settings > System > Reset Options بروید > Erase all data (factory reset) را انتخاب کنید. احتمال زیادی وجود دارد که پس از تنظیم مجدد کارخانه، گوشی شما سریعتر از قبل اجرا شود.
برنامه هایی که فایده ای ندارند به سادگی آن را حذف می کنند.
گاهی اوقات استفاده از یک تم سفارشی در گوشی شما ممکن است منجر به کندی عملکرد گوشی شما شود.
اگر اخیراً یک لانچر شخص ثالث را روی Samsung Galaxy S22 Plus خود نصب کرده اید، می تواند دلیل این مشکل باشد. می توانید آن را حذف نصب کنید و به تم پیش فرض برگردید.
سعی کنید یک راه اندازی مجدد اولیه دستگاه خود را انجام دهید و بررسی کنید که آیا مشکل برطرف شده است یا خیر.
بررسی کنید که آیا گوشی شما بر روی آخرین نسخه اندروید است یا خیر. اگر نه، گوشی خود را به آخرین سیستم عامل موجود به روز کنید.
هر زمان که به روز رسانی در دسترس است، همه برنامه های خود را به روز کنید.

تعمیرات گوشی سامسونگ S22 PLUS در کرج

چرا به مرکز تعمیرات سامسونگ گلکسی S22 PLUS در کرج اعتماد کنیم؟

اعتماد به هر تعمیر کاری کار درستی نیست. پیدا کردن مرکز تعمیرات تخصصی قابل اعتماد هم آسان نیست.

پس وقتی گوشی S22 PLUS ما خراب می شود چیکار باید بکنیم؟

شما میتوانید با مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی گوشی های سامسونگ در کرج و صحبت با کارشناسان ما اعتماد کامل را کسب کنید.

تمامی خدمات و تعمیرات ما دارای ضمانت و گارانتی می باشد، و این خود دلیلی برای اعتماد به مجموعه ما می باشد و تمامی قطعات تعویضی از بهترین جنس موجود در بازار می باشد.

در کنار استفاده از قطعات اصلی ما دارای تیمی ماهر و مجرب هستیم که بهترین مشاوره برای تعمیر گوشی را به شما می دهند.

 

مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج هرگونه تعمیر گوشی های سامسونگ از مدل های قدیمی و اقتصادی تا مدل های پرچم دار و به روز پذیرفته میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

پیام بگذارید